22 نرم افزار برتر مدیریت منابع انسانی (بررسی 1402)

folder_openمدیریت منابع انسانی
comment2 دیدگاه
بهترین سیستم مدیریت منابع انسانی برای ساده سازی فرآیندهای منابع انسانی-سال 1402

بهترین نرم افزارهای مدیریت منابع انسانی برای ساده سازی فرآیندها

امروزه سیستم های منابع انسانی تمامی عملیات و فرآیندهای ساده و پیچیده سازمانها را از استخدام، جذب کارکنان و حضور و غیاب گرفته تا محاسبه حقوق و مزایا به عهده گرفته اند. در سازمانهای کوچک و بزرگ سیستم های مدیریت منابع انسانی در کل شبانه روز بصورت بی وقفه وظایفشان را به دقت تمام انجام میدهند. در عصر حاضرعدم استفاده از سیستم مدیریت منابع انسانی (HRMS) برای سازمانها تقریبا غیر ممکن و دردسر ساز است.

با یک نرم افزار منابع انسانی تحت وب کارمند واحد تولید میتواند خارج از وقت اداری برای روزهای آینده خود برگه مرخصی ارسال نماید و یا کارمند حسابداری در یک روز تعطیل میتواند توسط تلفن همراه خود فیش حقوقی خود را مشاهده نماید.

سیستم‌ مدیریت منابع انسانی باعث میشود مدیریت نیروی کار در یک پلت فرم یکپارچه در طیف گسترده‌ای از وظایف دستی، وظایف اداری و وظایف روزانه منابع انسانی، آسان‌تر شود. در HRMS اطلاعات شفاف و فرآیندها طبق اصول و قاعده خواهند شد. سیستم های نرم افزاری سازمان باعث کاهش هزینه، افزایش سرعت و در نتیجه بالا رفتن بهره وری خواهد شد.

نرم‌افزار منابع انسانی تحت وب (HRS) که گردش کار و فرآیندهای منابع انسانی را برای بخش منابع انسانی و مدیران ارشد سازمان آسان‌تر می‌کند، به بخشی ضروری از هر سازمان تبدیل شده است.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی به موارد زیر کمک میکند:

  • شناسایی و استخدام استعدادهای مناسب
  • داشتن اطلاعات دقیق و جامع از کارکنان
  • شفافیت کلیه مراحل کار
  • شفافیت عملکرد کارکنان
  • بهبود عملکرد و مدیریت کارآمد کارکنان
  • کاهش تنگناهای احتمالی در جریان کار
  • دستیابی کارکنان بر اطلاعات شخصی از طریق پورتال
  • برنامه ریزی دقیق و آینده محور
  • یکپارچگی با دیگر سیستم های سازمان
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته حوزه منابع انسانی
  • گزارشات تحلیلی و محاسباتی
  • افزایش بهره وری سازمان

اگر می‌خواهید به میلیون‌ها شرکت دیگر که از نرم‌افزار منابع انسانی(HRS) استفاده می‌کنند، بپیوندید، اما نمی‌دانید کدام یک را انتخاب کنید، ما خواندن این مقاله را به شما توصیه میکنیم. برای یافتن نرم افزار ایده آل منابع انسانی برای مدیران بخش منابع انسانی با ما همراه باشید.

بهترین سیستم مدیریت منابع انسانی در ایران

بهترین نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای پیاده سازی فرآیندهای منابع انسانی

آنچه در این مقاله در مورد نرم افزار منابع انسانی خواهید یافت:

نرم افزار منابع انسانی چیست؟

مزایای استفاده از نرم افزار منابع انسانی

ویژگی های نرم افزار مدیریت منابع انسانی

بهترین نرم افزار مدیریت منابع انسانی در سال 2023

اما قبل از آن، بیایید ببینیم سیستم مدیریت منابع انسانی چیست و چه کاری انجام می دهد.

نرم افزار مدیریت منابع انسانی چیست؟

نرم افزار منابع انسانی (HRS) یا سیستم مدیریت منابع انسانی (HRMS) یا سیستم اطلاعات منابع انسانی (HRIS) یک راه حل نرم افزاری (دیجیتالی) است که چندین سیستم و فرآیند را برای مدیریت و بهینه سازی وظایف روزانه منابع انسانی و اهداف کلی منابع انسانی یک سازمان معین ترکیب می کند. با استفاده از نرم افزار مناسب منابع انسانی، می توانید در زمان و انرژی با ارزش در فرآیندهای خود صرفه جویی کنید.

انواع نرم افزارهای منابع انسانی

انواع مختلفی از این پلتفرمها وجود دارد که در خدمت سازمان ها برای رسیدن به اهداف مختلف هستند. برخی از آنها در زیر با ویژگی های اصلی آنها آورده شده است:

1️⃣ سیستم جذب و استخدام و یا سیستم ردیابی متقاضی (ATS): ATS یک نرم افزار استخدام برای منابع انسانی است که فرآیند استخدام سازمان را مدیریت می کند. معمولاً وظایفی مانند ذخیره داده‌های متقاضی کار، ارسال فرصت‌های شغلی به چندین هیئت شغلی و غربالگری برنامه‌های کاربردی برای مطابقت با موقعیت‌ها را مدیریت می‌کند و در عین حال هزینه‌های استخدام را کاهش می‌دهد.

2️⃣ مدیریت عملکرد: یک پلت فرم مدیریت عملکرد برای متخصصان منابع انسانی، مدیران و کارکنان طراحی شده است تا مهارت های کارکنان را ارزیابی کنند، اهداف عملکردی تعیین کنند و پیشرفت های آنها را برای ترغیب به آموزش کارکنان پیگیری کنند.

3️⃣ Onboarding:  یک نرم افزار Onboarding، ساده سازی و ردیابی فرآیند معرفی افراد جدید به یک سازمان را امکان پذیر می کند. این معمولاً شامل امضاهای الکترونیکی، ردیابی آموزشی، پرسشنامه‌های کارکنان و سایر عملکردهای خودکار می‌شود تا اطمینان حاصل شود که تیم منابع انسانی تجربه کارآمدی را برای کارمندان جدید فراهم می‌کند.

4️⃣ سیستم اطلاعات منابع انسانی (HRIS): HRIS عملکردهای منابع انسانی متعددی مانند استخدام و ردیابی متقاضیان، مدیریت حقوق و دستمزد و مزایا، ذخیره داده‌های کارکنان و مشخصات کارکنان، حفظ الزامات قانونی و غیره را فراهم می‌کند.

HRIS می‌تواند یک نرم‌افزار واحد باشد که می‌توانید آن را با برنامه‌های منابع انسانی اضافی ادغام کنید، یا ممکن است پایگاه داده مرکزی در یک سیستم نرم‌افزاری همه‌جانبه HR باشد.

5️⃣ مشارکت کارکنان: پلتفرمی که به بهبود مشارکت فردی و تیمی کمک می کند. مشارکت کارکنان از طریق بازخورد، مربیگری، تجزیه و تحلیل و اولویت های کاری روزمره به دست می آید.

مزایای استفاده از نرم افزار منابع انسانی

به لطف هوش مصنوعی و راهکارهای نرم افزاری، سیستم های مدیریت منابع انسانی مزایای مختلفی دارند، اما یکی از بزرگترین آنها کاهش زمان صرف شده برای وظایف مدیریتی تکراری و کم‌تأثیر است. به این ترتیب، بخش‌های منابع انسانی می‌توانند بیشتر بر سایر مسئولیت‌های استراتژیک بلندمدت تمرکز کنند.

دیگر مزایای عمده سیستم های نرم افزاری منابع انسانی عبارتند از:

  • فرآیندهای ساده تر
  • کاهش خطا
  • ردیابی کارکنان
  • بازخورد سازنده مستمر
  • تجزیه و تحلیل بهتر و دقیق تر
  • سازماندهی بهینه تر اسناد و داده های کارکنان
  • حصول اطمینان از تطابق قوانین داخلی با قوانین و مقررات کشور
  • بهبود در برنامه ریزی جانشین پروری
  • ویژگی های اصلی نرم افزار مدیریت منابع انسانی

نکته قابل توجه مدیریت برنامه ریزی این است که صنایع و مشاغل مختلف در بخش منابع انسانی خود با چالش های متفاوتی روبرو هستند. در حالی که برخی از شرکت‌ها و سازمانها نرم افزاری قوی و پایدار برای محاسبه حقوق و دستمزد و مزایا می‌خواهند، برخی دیگر به دنبال یک سیستم جامع مدیریت منابع انسانی قابل اعتماد برای جذب، استخدام، حکم، حقوق، ارزیابی و کلیه فرآیندهای منابع انسانی هستند.

با این حال، ویژگی های اصلی خاصی از یک نرم افزار منابع انسانی ایده آل انتظار می رود، که می تواند شما را در انتخاب ایده آل ترین نرم افزار منابع انسانی برای کسب و کارتان راهنمایی کند. وضعیت سازمان خود را در نظر بگیرید و آنچه را که از نرم افزار منابع انسانی نیاز دارید و انتظار دارید را ارزیابی کنید زیرا کسب و کارهای بزرگتر ممکن است یک سیستم منابع انسانی آنلاین را ترجیح دهند که مشاغل متوسط ترجیح نمی دهند.

چند نکته مهم برای یافتن بهترین نرم‌افزار منابع انسانی که می‌تواند تأثیر مثبتی بر گردش کار شما بگذارد:

➡️ مدیریت حقوق و دستمزد و مزایا

اکثر سیستم های نرم افزاری منابع انسانی دارای زیر سیستم حقوق و دستمزد و مزایا هستند. آنها به شما اجازه می دهند حقوق و دستمزد را مستقیماً از طریق پلت فرم منابع انسانی اجرا و عملیات و فرآیندهای آن را مدیریت نمایید.

توجه داشته باشید که از آنجایی که منابع انسانی و حقوق و دستمزد اغلب جدایی ناپذیر هستند، اکثر مدیران منابع انسانی به دنبال راه حلی همه جانبه هستند که هر دو را شامل شود.

اگر در حال حاضر سیستم حقوق و دستمزد دارید که از آن راضی هستید، به شما پیشنهاد می کنیم نرم افزار منابع انسانی را جستجو کنید که بتواند با سیستم حقوق و دستمزد شما یکپارچه شود. برای کارمندان و تیم منابع انسانی شما راحت تر است که از یک پلتفرم به همه زیرسیستم ها دسترسی داشته باشند.

➡️ اتوماسیون

یکی از بهترین راهکارهایی که نرم‌افزار منابع انسانی ارائه می‌کند، خودکار کردن کارهای تکراری برای افزایش کارایی است.

به دنبال نرم افزاری باشید که کارهای دستی را خودکار و حذف می کند. به عنوان مثال، برخی از ابزارهای منابع انسانی تردد، حضور و غیاب، حقوق و دستمزد، صدور بیمه و مالیات و موارد دیگر را بصورت کامل مکانیزه می کنند. شما در صورت استفاده از یک نرم افزار منابع انسانی جامع در دراز مدت در هزینه و زمان زیادی صرفه جویی خواهید کرد.

➡️ اندازه شرکت (کوچک/متوسط/بزرگ)

یکی دیگر از عواملی که می تواند به شما در یافتن بهترین نرم افزار منابع انسانی مناسب برای سازمانتان کمک کند، در نظر گرفتن اندازه کسب و کارتان است.

منابع انسانی بر اساس تعداد کارکنان و اندازه شرکت به تغییرات نیاز دارد. به عنوان مثال، یک کسب و کار کوچک با 15 کارمند، نیاز و چالشهای منابع انسانی سازمانی با 2000 کارمند را ندارد.

سازمان های بزرگتر ممکن است نیازهای پیچیده تری در منابع انسانی داشته باشند و به ویژگی های بیشتری از نرم افزار منابع انسانی نیاز داشته باشند. از سوی دیگر، کسب و کارهای کوچک اغلب به همه ویژگی های ارائه شده توسط برخی از راه حل های پیچیده HR نیاز ندارند.

همچنین، فراموش نکنید که بسیاری از سیستم های نرم افزاری مدیریت منابع انسانی به ازای هر کارمند در ماه هزینه دریافت می‌کنند.

➡️ کنترل تردد

کنترل تردد یا حضور و غیاب یکی از مهمترین زیرسیستمهای سیستم منابع انسانی است. سیستم حضور و غیاب تردد پرسنل را نسبت به شیفت وی، بررسی کرده و مواردی مانند کارکرد، اضافه کار، غیبت، مرخصی، ماموریت و موارد مشابه را به سیستم حقوق و دستمزد ارسال می نماید.

در یک سیستم منابع انسانی خوب و جامع، کارکنان میتوانند درخواست های مرخصی و ماموریت خود را از طریق موبایل ارسال نمایند و همجنین میتوانند بصورت لحظه ای مانده مرخصی و گزارش تردد خود را با سطح دسترسی خود مشاهده نمایند.

➡️ دسترسی به موبایل

این یک ویژگی عمومی است: بهترین نرم افزار منابع انسانی قابلیت استفاده از تلفن همراه را دارد.

برنامه تلفن همراه برای نرم افزار منابع انسانی باعث می شود که انجام برخی از مسئولیت ها وابستگی به حضور فیزیکی در سازمان نداشته باشند. مدیران منابع انسانی می توانند وظایف خود را در هر زمان و از هر نقطه مشاهده، پیگیری و مدیریت نمایند.

➡️ سلف سرویس

پورتال سلف سرویس کارکنان یکی از موارد ضروری در دنیای امروز است.

این اجازه می دهد تا کارکنان بدون نیاز به تماس، ایمیل، پیامک یا بازدید از بخش منابع انسانی به اطلاعات رستوران دسترسی داشته باشند. این یک صرفه جویی در زمان در هر دو طرف کارمند و مدیریت است.

در نهایت، مطمئن شوید که نرم‌افزاری که انتخاب می‌کنید با اهداف شما مطابقت دارد و با چالش‌هایی که با آن روبرو هستید مطابقت دارد.

اکنون، بیایید بهترین نرم‌افزار منابع انسانی را که بیشتر با نیازهای شما مطابقت دارد، یکی یکی بررسی کنیم و عملکردهای کلیدی آن‌ها را در مد نظر قرار دهیم.

برای دریافت اطلاعات درباره سیستم مدیریت منابع انسانی ریسمان بر روی آن کلیک نمایید

1- monday.com: نرم افزار منابع انسانی همه کاره برای مطابقت با نیازهای منابع انسانی و حقوق و دستمزد شما

monday.com یک پلت فرم باز است که ساخت راه حل های سفارشی برای نیازهای تیم خود را برای مدیران منابع انسانی آسان تر می کند. بنابراین، این نرم افزار نهایی توسط بسیاری از مدیران واحد HR به دلیل رابط کاربری تمیز، سیستم ساده و عملکردهای اصلی HR تایید و مورد استفاده قرار گرفته است.

نرم افزار mondaycom برای توسعه کارکنان واحد HR

شما می توانید فرآیند استخدام متقاضیان کار و کارمندان جدید را با الگوهای از پیش ساخته شده پیگیری کنید. علاوه بر این، می‌توانید monday.com را با Gmail و بیش از 50 ابزار ادغام کنید تا همه گردش‌های کاری خود را یکپارچه مدیریت کنید.

از نظر امکانات، این نرم افزار مدیریت تمامی موارد لازم را برآورده می کند، از جمله:

  • جذب و استخدام
  • بازخورد 360 درجه
  • مدیریت عملکرد، مدیریت حقوق و دستمزد و مدیریت نیروی کار
  • پورتال سلف سرویس
  • ردیابی متقاضی
  • تجسم داده ها با تعداد زیادی نمودار برای انتخاب
  • مزایا، مرخصی، پاداش، و مدیریت استخدام
  • برنامه ریزی کارکنان در کل چرخه عمر کارکنان

ادغام با چندین نرم افزار حقوق و دستمزد، که به شما امکان می دهد اتوماسیون اجرای حقوق و دستمزد را انجام دهید.

⭐ امتیاز )  Capterra: 4.6 از 4025 بررسی)

قیمت سیستم مدیریت منابع انسانی monday.com

طرح CRM رایگان: 0 یورو (تا 2 صندلی)

طرح اولیه CRM: 8 یورو به ازای هر کاربر در ماه با صورت‌حساب سالانه

طرح استاندارد CRM: 10 یورو به ازای هر کاربر در ماه با صورت‌حساب سالانه

برنامه CRM حرفه ای: 16 یورو برای هر کاربر در ماه در صورت پرداخت سالانه

طرح سازمانی: برای این طرح، لطفا با فروش تماس بگیرید.

نرم افزار مدیریت پروژه که در واقع برای تیم شما کار خواهد کرد

سیستم منابع انسانی monday.com توانایی مکانیزه نمودن پروژه های ساده تا پیچیده را دارد.

2- Papaya Global : راهکارهای نرم افزاری (دیجیتالی) منابع انسانی که توانایی یکپارچه شدن با سیستم حقوق و دستمزد سازمان ها را دارد.

پاپایا به عنوان یک نرم افزار منابع انسانی است.

Papaya Global یک سیستم منابع انسانی است که به دلیل عملکردهای کلیدی قوی، از جمله ابزارهای سلف سرویس، نگرانی های مربوط به حقوق و دستمزد تیم های منابع انسانی را از بین می برد.

جدا از ویژگی‌هایی که به تیم‌ها در انجام وظایف روزانه سازمان کمک می‌کند، این پلتفرم مبتنی بر ابر به لطف ویژگی‌های سلف سرویس، بیشترین توانایی را دارد.

ویژگی های سلف سرویس شامل چه مواردی است؟

  • پیگیری بودجه 💯
  • موتورهای هوش مصنوعی 💯
  • تحویل خودکار فیش حقوقی 💯
  • موتور انطباق هوشمند 💯
  • گزارش های آنلاین 💯
  • PTO، اسناد، امضا در پورتال 💯
  • زنجیر تایید 💯

همچنین، کارمندان می توانند به راحتی داده ها و اسناد خود را با استفاده از اپلیکیشن موبایل این پلتفرم بررسی و مدیریت کنند.

⭐ امتیاز جهانی Capterra پاپایا: 4.6 (از 27 بررسی)

قیمت جهانی نرم افزار پاپایا

برنامه حقوق و دستمزد کامل: شروع از 12 دلار در ماه برای هر کارمند

برنامه مجوز پلت فرم حقوق و دستمزد: شروع از 3 دلار در ماه برای هر کارمند

طرح مجوز پلتفرم داده و بینش: شروع از 150 دلار در ماه در هر مکان

طرح پرداخت به عنوان خدمات: شروع از 3 دلار در ماه برای هر کارمند

برنامه کارفرمای رکورد: شروع از 650 دلار در ماه برای هر کارمند

برنامه مدیریت پیمانکار: شروع از 2 دلار در ماه برای هر پیمانکار

برنامه خدمات تخصصی جهانی: شروع از 190 دلار در ماه برای هر کارمند

3- سیستم مدیریت منابع انسانی Remofirst: پلتفرم HRIS مذکور در بیش از 150 کشور دنیا شناخته شده است و عملیات مکانیزاسیون بسیاری از شرکتهای بزرگ و کوچک را به عهده گرفته است.

Remofirst به عنوان یک ابزار منابع انسانی است.

Remofirst یک راه حل کامل برای سازمان است که دارای یک مزیت عالی است: با این پلتفرم مبتنی بر ابر، تیم های منابع انسانی می توانند یک فرآیند کامل از هر موضوع مرتبط با کارکنان، از مدیریت حضور و غیاب گرفته تا شرح وظایف ایشان را اجرا کنند.

برای فرآیند استخدام، و انجام عملیات، پلتفرم Remofirst یک سیستم نسبتا ساده است

شرکت تولید کننده این سیستم منابع انسانی خدمات مشتری 24/7 (7 روز هفته و بصورت شبانه روزی) را برای مشتریان بین‌المللی ارائه می‌دهد.

⭐ امتیاز Remofirst Capterra: 5.0 (از 2 بررسی)

قیمت نرم افزار Remofirst

برنامه کارفرمای رکورد: شروع از 199 دلار در ماه برای هر کارمند

طرح پیمانکاران: شروع از 19 دلار در ماه به ازای هر پیمانکار

4- Multiplier نرم‌افزار منابع انسانی عالی و کاربر پسند است که تونمندی بالایی و در عین حال کاربری نسبتا ساده ای دارد. این سیستم توانایی تکمیل اطلاعات فردی توسط کارمندان را دارد و همین امر باعث صرف زمان کم کارکنان واحد کارگزینی میشود.

این سیستم برای تسهیل کل فرآیند برنامه ریزی شده است. بنابراین، وقتی نوبت به بخش‌های نسبتاً دشوار می‌رسد، ابتکار عمل را به دست می‌گیرد. به عنوان مثال، این راه حل همه کاره، قراردادهایی را ایجاد می کند که مطابق با قوانین هر کشور برای اجرای مدیریت انطباق است و هر مرحله در طول مسیر را برای مدیریت نمونه اسناد ثبت می کند.

آخرین مورد، این نرم افزار خدمات حقوق و دستمزد را با 120 ارز مختلف برای کارکنان شرکتهای چند ملیتی بدون هیچ زحمتی انجام می دهد.

⭐ امتیاز Multiplier Capterra: 4.7 (از 41 بررسی)

قیمت گذاری سیستم:

طرح کارمندان استخدام: شروع از 400 دلار در ماه

طرح پرداخت فریلنسر: 40 دلار در ماه

5- Deel : پلتفرم قدرتمند برای پیاده سازی و توسعه فرآیندهای سفارشی که در اجرای کارآمد پروژه‌های فعلی و آینده سازمان کمک می‌کند.

Deel یک سیستم منابع انسانی و حقوق و دستمزد برای همه اندازه های کسب و کار است.

حتی می تواند به عنوان یک ابزار مدیریت منابع استفاده شود زیرا کاربران می توانند تمام فرآیندها را از پیشرفت پروژه تا به روز رسانی پروژه ردیابی و رصد کنند.

این ابزار از برنامه‌ریزی منابع سازمانی گرفته تا زمان‌بندی منابع را براحتی میتوان انجام دهد، این پلتفرم نیروی انسانی از روز تاسیس تا کنون به بیش از 15000 مشتری کمک شایانی کرده است. علاوه بر این، می‌تواند تمام حجم کاری شما در رابطه با وظایف منابع انسانی را سازماندهی کند، از جمله:

  • اطلاعات کارکنان
  • نمودارهای سازمانی
  • پروفایل های شخصی
  • عملیات رفاه کارکنان
  • حضور و غیاب
  • گردش کار
  • مجوزها و تاییه ها

این پلتفرم مورد علاقه مدیران بسیاری از سازمانهای بین المللی در 150 کشور است.

⭐امتیاز Deel Capterra: 4.3 (از 94 بررسی)

قیمت گذاری Deel

Deel HR Plan: یک طرح رایگان ارائه می دهد.

طرح پیمانکاران: شروع از 49 دلار در ماه

طرح EOR: شروع از 599 دلار در ماه

طرح حقوق و دستمزد جهانی: برای این طرح، لطفا با فروش تماس بگیرید.

طرح مهاجرت: برای این طرح لطفا با فروش تماس بگیرید.

6- BambooHR بهترین نرم افزار HRIS برای کسب و کارهای کوچک و متوسط است

یکی دیگر از نرم‌افزارهای محبوب HR SaaS BambooHR است که برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط که حداکثر از 1000 کارمند تشکیل شده‌اند، طراحی شده است.

به عنوان یک پلتفرم مبتنی بر ابر، BambooHR دارای ویژگی های بسیاری در مورد حقوق و دستمزد یکپارچه، سیستم ردیابی متقاضی (ATS)، امضای الکترونیکی و ردیابی زمان استراحت است. از دیگر ویژگی های بارز آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • گزارش و تحلیل
  • اپلیکیشن استخدام موبایل
  • مرخصی با حقوق (PTO)
  • رفاه کارکنان

چیزی که BambooHR را محبوب می کند سهولت استفاده از آن برای کارمندان است. با اپلیکیشن موبایل راحت آن، کارمندان می توانند به طور موثر گزارش دهند. اگر می خواهید تیم منابع انسانی شما از صفحات گسترده حرکت کند و داده های منابع انسانی خود را سازماندهی کند، BambooHR یک راه حل ایده آل نرم افزار منابع انسانی است.

⭐ امتیاز BambooHR Capterra: 4.6 (از 2524 بررسی)

قیمت BambooHR

BambooHR دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

7- Rippling: مناسب ترین راه حل نرم افزاری برای تیم های جهانی و بین المللی است

ریپلینگ به عنوان یکی از بهترین نرم افزارهای منابع انسانی شناخته شده است. این پلتفرم یک ویژگی بسیار مهم دارد: سهولت استفاده.

علاوه بر استفاده آسان، Rippling تمام عملیات را روی یک صفحه نقره ای انجام می دهد، زیرا یک پلتفرم HR است که دارای بخشی برای هر موضوع مهم از جمله سوار شدن، خارج شدن از بورد و تغییرات کارکنان است.

در زیر تنها تعدادی از ویژگی های پیشرفته ای که Rippling به عنوان نرم افزار منابع انسانی شایسته شما ارائه می دهد آورده شده است:

  • حقوق و دستمزد جهانی
  • پیگیری زمان و حضور و غیاب
  • اتوماسیون
  • تجزیه و تحلیل
  • اتوماسیون گردش کار
  • الگوهای از پیش آماده
  • مدیریت یادگیری
  • مدیریت استعداد
  • خدمات PEO (سازمان کارفرمای حرفه ای)،
  • اشتغال جهانی

⭐Rippling Capterra امتیاز: 4.9 (از 2770 بررسی)

قیمت گذاری موج دار

ریپلینگ از 8 دلار برای هر کاربر به صورت ماهانه شروع می شود، اما قیمت گذاری سفارشی دارد. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

8- Paychex – یکی از حرفه ای ترین ابزارهای این حوزه است که کاملا فرآیند محور است و میتواند بصورت کامل HRMS یک سازمان را تحت پوشش خود قرار دهد.

Paychex یک ابزار نرم افزار منابع انسانی مقیاس پذیر است که می تواند یک انتخاب عالی برای شرکتهای چند ملیتی و پراکنده باشد.

این سیستم دارای ویژگی های زیر است:

👉 بانک اطلاعاتی قوی از کارکنان

👉 مدیریت روزانه وظایف حوزه منابع انسانی

👉 پشتیبانی از سیستم جذب و استخدام از راه دور

👉 برنامه اختصاصی موبایل

👉 کنترل تردد و حضور و غیاب

👉 گزارشات آنلاین و کاربردی

برای مثال، می‌توانید از طریق برنامه‌ریزی منابع بررسی کنید که چقدر پول برای پروژه‌های آینده تخصیص داده می‌شود، گردش‌های کاری سفارشی را متناسب با فعالیت‌های تجاری خود ایجاد کنید، و از ویژگی‌های اضافی که ممکن است نیاز داشته باشید با صحبت کردن با مشاور منابع انسانی 24/7 خود استفاده کنید.

⭐رتبه Paychex Capterra: 4.1 (از 1414 بررسی)

قیمت گذاری Paychex

Paychex دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

9- Gusto: بهترین نرم افزار منابع انسانی برای مشاغل کوچک که به راه حلی ساده و در عین حال کامل و کارآمد نیاز دارند

Gusto به عنوان یکی از بهترین سیستم های منابع انسانی است

Gusto یک نرم افزار آنلاین HR است که به گردش کار مدیریت منابع انسانی در کسب و کارهای کوچک کمک می کند. دارای عملکردهای اصلی منابع انسانی است که  میتواند نیازهای مشاغل کوچک را براحتی برآورده سازد.

این ابزار دارای سیستم حقوق و دستمزد است و آن را از پرونده مالیاتی به سپرده گذاری مستقیم می برد و جایی برای خطرات تطبیق باقی نمی گذارد.

Gusto دارای ویژگی های زیر است:

  • اطلاعات کارکنان
  • مدیریت جبران خسارت
  • تردد و حضور و غیاب
  • پورتال سلف سرویس

برخلاف ADP و سایر موارد ذکر شده در زیر، Gusto دارای بازخورد 360 درجه، مدیریت استخدام و ردیابی متقاضیان نیست.

⭐امتیاز Gusto Capterra: 4.6 (از 3772 نظر)

قیمت گذاری گوستو

طرح ساده: 40 دلار در ماه + 6 دلار در ماه برای هر نفر

طرح پلاس: 80 دلار در ماه + 12 دلار در ماه برای هر نفر

طرح حق بیمه: برای این طرح، لطفا با فروش تماس بگیرید.

10- Oyster HR: بهترین سیستم جهانی HRIS

Oyster به عنوان یک نرم افزار منابع انسانی کامل است

نرم افزار بعدی منابع انسانی که توسط شرکت هایی مانند Bumble، Quora و Roku استفاده می شود، در لیست ما Oyster HR است.

Oyster یک نمونه نرم افزار منابع انسانی عالی برای حفظ تسلط جهانی بر تمام فرآیندهای مرتبط با منابع انسانی است – شامل مزایای عمده ای مانند سهولت در مدیریت گردش کار روزانه، ردیابی ساعات کار کارکنان از طریق مدیریت زمان، دریافت بازخورد مداوم و تمرکز. در مورد مدیریت غیبت و مدیریت حضور و غیاب در هر کجا که هستید.

⭐ امتیاز Oyster HR Capterra: 4.7 (از 23 بررسی)

Oyster HR قیمت گذاری

طرح پیمانکار: 29 دلار در ماه به ازای هر پیمانکار

طرح کارمند: 499 دلار در ماه به ازای هر کارمند در صورت پرداخت سالانه

طرح مقیاس: برای این طرح، لطفاً با تیم فروش Oyster تماس بگیرید.

11- ADP Workforce Now: این ابزار راه حل های مختلف مدیریت منابع انسانی از جمله حقوق و دستمزد، مزایا، مدیریت استعداد، مدیریت زمان، انطباق، تجزیه و تحلیل و معیار را در خود جای میدهد.

ADP Workforce Now دارای چندین ویژگی ضروری است تا بینش عمیق تری در مورد استخدام، مشارکت، حقوق و دستمزد، غرامت و مزایا به شما ارائه دهد – یکی از آنها تجزیه و تحلیل و گزارش پیشرفته است.

این پلت فرم HR همچنین می تواند با سایر برنامه های تجاری سازمان از طریق API ها و ADP Marketplace یکپارچه شود.

ADP چه ویژگی های HR دیگری ارائه می دهد؟

  • پورتال سلف سرویس
  • خدمات شبانه روزی
  • ردیابی متقاضی
  • بازخورد 360 درجه
  • مدیریت غرامت و استخدام

⭐ امتیاز ADP Capterra: 4.4 (از 6317 بررسی)

قیمت گذاری ADP

ADP Workforce Now قیمت گذاری سفارشی دارد. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

12- OnPay: بهترین برای کسب و کار متوسط در ایالات متحده

یکی از بهترین نرم افزارهای منابع انسانی در ایالات متحده، OnPay یک انتخاب عالی برای صاحبان مشاغلی است که به دنبال یک پلتفرم واحد هستند که بتواند چندین موضوع را به طور همزمان مدیریت کند: نصب خودکار، پیام رسانی درون برنامه، ذخیره سازی اسناد و ممیزی مطابقت منابع انسانی.

علاوه بر این، OnPay به شما کمک می کند تا تمام وظایف روزانه منابع انسانی خود را مدیریت کنید، مانند به روز رسانی خط مشی ها، انجام تجزیه و تحلیل مزایا، پردازش حقوق و دستمزد و استخدام متقاضیان.

کارهایی که می توانید از طریق OnPay انجام دهید در زیر آمده است:

  • کتابخانه منابع انسانی
  • الگوهای اسناد منابع انسانی
  • مدیریت اجرایی
  • ردیابی متقاضی
  • بازخورد کارکنان
  • ردیابی زمان
  • کتابچه راهنمای کارکنان

⭐ امتیاز OnPay Capterra: 4.8 (از 423 بررسی)

قیمت گذاری OnPay

OnPay دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

13- Paycor: این سیستم یک راه حل همه کاره برای منابع انسانی و حقوق و دستمزد است.

این ابزار به شما کمک می کند تا به طور مستقیم ساعات کار کارکنان را وارد کنید و قبل از ارسال لیست حقوق و دستمزد، نیازهای نقدی را مشاهده کنید.این همه مزایای اصلی راه حل مبتنی بر ابر را ارائه می دهد که بر منابع انسانی با این عملکردها تمرکز دارد: مدیریت استعداد، تجربه کارمند، مدیریت مزایا، ردیابی حضور و غیاب و برنامه ریزی نیروی کار.

ویژگی‌های اصلی این منبع واحد شامل تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده است، به طوری که اشاره به احتمال جابجایی کارکنان آسان‌تر از همیشه می‌شود. با بینش‌های عملی که این ویژگی ارائه می‌کند، تیم‌های منابع انسانی می‌توانند تغییرات در ساختار سازمانی را پیدا کنند و در صورت لزوم بر اساس آن‌ها عمل کنند.

به طور کلی، Paycor یک راه حل عالی برای سیستم های پردازش حقوق و دستمزد و ساده سازی منابع انسانی ارائه می دهد.

⭐ امتیاز Paycor Capterra: 4.4 (از 2610 بررسی)

قیمت گذاری پیکور

Paycor دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

14- نرم افزار پاتریوت: بهترین منابع انسانی برای مدیریت حقوق و دستمزد

Patriot Software  برای شرکت های مستقر در ایالات متحده یک  راه حل عالی به شمار میرود

این نرم افزار یک پلت فرم عالی برای مدیریت کارمندان است زیرا شامل چندین گزارش برای اطلاعات تماس کارکنان، اطلاعات جمعیتی و اطلاعات استخدام جدید است.

از آنجایی که این پلتفرم برای حسابداری و حقوق و دستمزد نیز هست، پاتریوت می‌تواند درآمد، هزینه‌ها، تراکنش‌های بانکی، کسورات و هرگونه مشکل مرتبط با پول شما را در کمترین زمان – هر کجا که هستید، از طریق برنامه تلفن همراه خود مدیریت کند.

بنابراین، اگر می خواهید سیستم پردازش حقوق و دستمزد شما پایه محکمی داشته باشد، و همجنین نرم افزار HRIS شما را نیز تحت پوشش قرار دهد، ممکن است Patriot بهترین گزینه برای شما باشد.

نکته دوم، اگر شما کنترل کامل بر تردد و حضور و غیاب کارمندان خود را میخواهید، شاید بهتر باشد که سیستم دیگری پیدا کنید.

⭐ امتیاز نرم افزار Patriot Capterra: 4.8 (از 3289 بررسی)

قیمت گذاری نرم افزار پاتریوت

پاتریوت دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

15- فاکتوریل: نرم افزار نهایی متخصص در فرآیندهای منابع انسانی و حقوق و دستمزد با ویژگی های ضروری برای کسب و کارهای کوچک و بزرگ

نرم افزار منابع انسانی فاکتوریل

✅ مدیریت زمان مرخصی کارکنان

✅ پیگیری عملکرد کارکنان

✅ حقوق و دستمزد خود را خودکار می کنید

Factorial بهترین نرم‌افزار منابع انسانی برای استارت‌آپ‌ها، کسب‌وکارهای کوچک و شرکت‌های بزرگ‌تر است، زیرا ابزاری مقیاس‌پذیر است که شفافیت را از نظر قیمت‌گذاری نشان می‌دهد.

جدا از این مزیت، این راه حل همه کاره شامل تمام ویژگی های اصلی منابع انسانی است، از اتوماسیون تا حذف کارهای دستی گرفته تا گزارش های سفارشی برای ردیابی تمام معیارهای مرتبط.

علاوه بر این، به عنوان نرم‌افزار حقوق و دستمزد، خدمات حقوق و دستمزد را برای کمک به بخش‌های منابع انسانی از طریق کل پرونده مالیاتی، استخدام جدید، مدیریت غیبت و فرآیندهای سپرده مستقیم (منظورم تمام فعالیت‌های پردازش حقوق و دستمزد است) ارائه می‌کند و خطرات تطبیق را از بین می‌برد.

به طور خلاصه، این پلتفرم واحد از تیم‌های منابع انسانی در کل فرآیند مدیریت نیروی کار پشتیبانی می‌کند تا بتوانند اطلاعات کارکنان را سازماندهی کرده و فرآیند تصمیم‌گیری منابع انسانی را بهتر نگه دارند.

⭐امتیاز Capterra Factorial: 4.5 (از 236 بررسی)

قیمت گذاری فاکتوریل

طرح کسب و کار: 11.2 دلار در ماه برای هر پرسنل

طرح سازمانی: 15.1 دلار در ماه برای هر پرسنل

*همه طرح‌های فوق شامل یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه است که امکان امتحان کردن آنها را قبل از تعهد به خرید سالانه فراهم می‌کند.

16- Freshworks : بهترین نرم افزار منابع انسانی برای استفاده مکرر

Freshteam، از شرکت معروف نرم افزار Freshworks، به عنوان یک نرم افزار هوشمند همه کاره برای تیم های منابع انسانی عمل می کند.

با Freshteam، می‌توانید مطمئن شوید که تلاش‌های منابع انسانی شما مطابق با استانداردهای ۲۰۲۳ است، از استخدام گرفته تا رسمی شدن، کنترل تردد، اطلاعات کارمندان و جریان‌های کاری روزانه تیم منابع انسانی.

ویژگیهای ابزار Freshteam:

  • سیستم اطلاعات کارکنان
  • سیستم ردیابی متقاضی
  • سوار شدن و خارج شدن از هواپیما
  • سیستم مرخصی و ماموریت
  • اپلیکیشن موبایل

و همچنین گزارش های دقیق برای ارتقای عملکرد تیم خود به سطح بعدی!

⭐ امتیاز Freshteam Capterra: 4.4 (از 207 نظر)

قیمت گذاری Freshteam

طرح رایگان: 0 دلار (تا 50 کارمند)

برنامه رشد: 1.20 دلار به ازای هر کارمند در ماه که صورتحساب سالانه دریافت می شود

طرح حرفه ای: 2.40 دلار به ازای هر کارمند در ماه در صورت پرداخت سالانه

طرح سازمانی: 4.80 دلار به ازای هر کارمند در ماه زمانی که صورتحساب سالانه صورت می گیرد

17- Retable: بهترین برای افزایش عملکرد کارکنان

Retable یک پلت فرم مدیریت داده است که نه تنها تیم های منابع انسانی، بلکه همه بخش ها را از کارهای تکراری ناکارآمد نجات می دهد. این به شما امکان می دهد فرآیندهای منابع انسانی داخلی و خارجی خود را به عنوان یک تیم از یک پلتفرم واحد با الگوهای صفحه گسترده HR مدیریت کنید.

Retable با صفحات گسترده هوشمند و آسان برای استفاده و فرم های قابل تنظیم که در صفحات گسترده ادغام شده اند، مدیریت داده ها و فرآیندهای منابع انسانی شما را سازماندهی و مکانیزه می کند و شما را از صفحات گسترده خسته کننده و پیچیده نجات می دهد.

ویژگی سیستم Retable:

  • مدیریت چرخه استخدام
  • ردیابی وظایف و مدیریت پروژه
  • مجوز کاربر و مدیریت نقش
  • چت درون برنامه ای و اعلان ها
  • قالب های صفحه گسترده منابع انسانی قابل تنظیم
  • گردش کار ماشه ای
  • داده ها و مدیریت پروژه در زمان واقعی
  • اتصال به نقاط داده مختلف در صفحات گسترده

با رابط کاربر پسند و بدون کد Retable و قابلیت های مدیریت داده، می توانید صفحات گسترده ای داشته باشید که برای هر نیازی با چند کلیک سفارشی می شوند.

⭐ امتیاز Retable Capterra: 4.6 (از 16 بررسی)

قیمت گذاری مجدد

طرح حرفه ای: 12 دلار در ماه برای هر کاربر

طرح تیم: 30 دلار در ماه (حداکثر 3 کاربر) + 12 دلار در ماه برای هر کاربر اضافی

طرح نامحدود: برای این طرح، لطفا با تیم فروش Retable تماس بگیرید.

18- QuickBooks Time: بهترین ابزار HR برای ردیابی تردد و تایم همکاری کارکنان

QuickBooks به عنوان یک نرم افزار منابع انسانی

QuickBooks Time یک نرم افزار HR است که برای برنامه ریزی کارمندان و ردیابی زمان طراحی شده است. دارای پورتال سلف سرویس و مدیریت حقوق و دستمزد است.

با QuickBooks، کارمندان می توانند به راحتی زمان را از هر مکانی (با زمان محلی خودشان) ثبت و ردیابی کنند. با این پلتفرم کارمندان می توانند با تلفن هوشمند، تبلت و تبلت از نرم افزار HRMS استفاده نمایند.

QuickBooks به کارمندان اجازه می‌دهد تا خود را به کار گیرند. ویژگی سلف‌سرویس یکی از ویژگی‌های ضروری برای تقریباً هر نرم‌افزار مدیریت منابع انسانی است.

⭐ امتیاز QuickBooks Time Capterra: 4.7 (از 6477 بررسی)

قیمت QuickBooks Time

طرح حق بیمه: 20 دلار هزینه پایه در ماه + 8 دلار در ماه برای هر کاربر

طرح نخبگان: 40 دلار / هزینه پایه / ماه + 10 دلار در ماه برای هر کاربر

19- Namely: بهترین برای سلف سرویس (دسترسی به اطلاعات فردی)

Namely یک سیستم مدیریت منابع انسانی است که ویژگی های اصلی سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی را با برخی ویژگی های منحصر به فرد ارائه می دهد. این پلتفرم منابع انسانی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا فرآیندهای منابع انسانی خود را بهبود بخشند و در عین حال با قوانین کشور مطابقت داشته باشند.

این پلتفورم منابع انسانی توسط بیش از 1400 سازمان و شرکت مورد استفاده قرار گرفته است. این سیستم یکپارچه منابع انسانی تحت وب ویژگی‌هایی مانند مدیریت اطلاعات، حضور و غیاب کارکنان، مدیریت استعداد، مدیریت استخدام، مدیریت تجزیه و تحلیل، مدیریت کارمندان و موارد دیگر را ارائه می‌کند، این ابزار به شما امکان می‌دهد تمام رویه‌ها و سیاست‌های منابع انسانی خود را از یک پلتفرم مدیریت کنید.

چیزی که Namely را به یکی از بهترین نرم افزارهای منابع انسانی تبدیل می کند این است که برای بهبود تعامل کارکنان طراحی شده است. کارکنان می توانند از یک پورتال کاربرپسند به تمام اطلاعات منابع انسانی مورد نیاز خود دسترسی داشته باشند (Self-Service in HRMS با مخفف ESS).

به طور کلی میتوان گفت Namely یک سیستم HRM عالی برای مدیران و کارکنان سازمان های متوسط است.

ویژگی های اصلی این سیستم HRM عبارتند از:

  • شرح وظایف کارکنان
  • اطلاعات پرسنلی
  • حضور و غیاب
  • ردیابی عملکرد
  • گردش کار سفارشی (فرآیندها)
  • امضای الکترونیک

⭐ یعنی امتیاز Capterra: 4.2 (از 425 بررسی)

یعنی قیمت گذاری

یعنی دارای قیمت گذاری سفارشی. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

20- Workday : بهترین سیستم مدیریت سرمایه انسانی (HCM)

Workday یک نرم افزار پرطرفدار منابع انسانی است که کمی تفاوت با سایر نرم افزارهای موجود در لیست نرم افزارهای منابع انسانی ما دارد. دلیل این تفاوت این است که Workday یک سیستم یکپارچه و کامل، تشکیل شده از سیستم های مالی، منابع انسانی و برنامه ریزی است.

این ابزار به شما کمک می کند تا فرآیندهای منابع انسانی خود را مدیریت و سازماندهی کنید. این نرم افزار منابع انسانی مورد اعتماد و مورد استفاده بسیاری از سازمان ها در صنایع مختلف از جمله Salesforce، Toyota، Visa، Target و Adobe است.

حتماً تا به حال به این نکته اشاره کرده اید که WorkDay یک ابزار همه کاره است و راه حل هایی برای مدیریت هزینه، مدیریت استعداد، برنامه ریزی سازمانی، مدیریت نیروی کار، حقوق و دستمزد و موارد دیگر ارائه می دهد.

استفاده از هوش مصنوعی در سیستم مدیریت منابع انسانی WorkDay عملیاتی شده است.

کاربری این سیستم نسبتاً آسان است. برخی دیگر از ویژگی های آن عبارتند از:

  • مدیریت اطلاعات کارکنان
  • ابزارهای ردیابی زمان
  • ابزار سلف سرویس
  • تجزیه و تحلیل پیشرفته
  • استفاده از هوش مصنوعی برای شناسایی مهارت های کارکنان
  • سیستم حقوق و دستمزد و مزایا

⭐ امتیاز روز کاری HCM Capterra: 4.4 (از 1240 بررسی)

قیمت WorkDar HCM

این سیستم دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

21- Breezy HR: راه حل کامل HR برای مشاغل متوسط که به دنبال ویژگی های مدیریت افراد هستند.

این پلتفورم مکانی عالی برای شروع راه شما به سمت تجارت منابع انسانی است.

این ویژگی‌های پیشرفته شامل آگهی‌های شغلی است زیرا یکی از مشکل‌سازترین فرآیندهایی است که یک مدیر منابع انسانی باید راهبری کند. با این نرم افزار HRIS، دیگر نیازی به نگرانی نیست.

Breezy به شما کمک می کند تا درخواست های شغلی خود را به طور همزمان در بیش از پنجاه سایت شغلی برتر تنها با یک کلیک ارسال کنید. علاوه بر این، می‌توانید با کمک گرفتن از حیاتی‌ترین ویژگی‌های مدیریت پیشنهاد، از جمله ایجاد گردش‌های کاری استخدامی سفارشی، کل فرآیند را ساده کنید.

⭐ امتیاز Breezy HR Capterra: 4.5 (از 1389 نقد)

22- Paylocity: فروشنده نرم افزار منابع انسانی عالی برای کسب و کارهای بزرگتر

نرم‌افزاری را برای استارت‌آپ‌ها تصور کنید که تمام ویژگی‌های اصلی منابع انسانی، از مدیریت حضور و غیاب گرفته تا مزایای کارکنان را داشته باشد.

سیستم منابع انسانی Paylocity توانایی اجرایی نمودن تمامی فرآیندهای واحد HR را دارد.

همچنین، این پلتفرم دیجیتال به عنوان نرم‌افزار مدیریت عملکرد به همراه ابزار تعامل کارکنان به حساب می‌آید، زیرا شامل تمام عملکردهای کلیدی است که تجربه کارمندان را ارتقا می‌بخشد.
این مشخصات این سیستم HR میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

✅ اطلاعات کارکنان

✅ حضور و غیاب

✅ حقوق و دستمزد

✅ عملیات مالیاتی

✅ برنامه های بازنشستگی

⭐ امتیاز Paylocity Capterra: 4.3 (از 780 بررسی)

قیمت گذاری محل پرداخت

Paylocity دارای قیمت گذاری سفارشی است. بنابراین، شما باید با تیم فروش آنها تماس بگیرید.

سوالات متداول

نرم افزار منابع انسانی چیست و چه کمکی به  رشد سازمان میکند؟

نرم افزار منابع انسانی به دپارتمان های منابع انسانی کمک می کند تا وظایف دستی را مکانیزه نمایند، در زمان صرفه جویی کنند، اطلاعات کارمندان را ذخیره و سازماندهی کنند و گزارش های مبتنی بر داده ایجاد کنند. نرم افزار منابع انسانی نیاز به اسناد کاغذی را از بین می برد. همچنین نرم افزار منابع انسانی می تواند برای مدیران و کارکنان یک سازمان کاربردی باشد. برخی در انجام وظایفی مانند ردیابی زمان، مدیریت عملکرد و مدیریت حقوق و دستمزد کمک می کنند. و از همه مهمتر اینکه نرم افزار مدیریت منابع انسانی به رشد سازمان و بهره وری کمک شایانی می کند.

بهترین نرم افزار منابع انسانی کدام است؟

بهترین نرم افزارهای منابع انسانی که در شرکتهای بزرگ و کوچک سراسر دنیا استفاده میشود monday.com، Freshteam، Retable و QuickBooks Time هستند. این بررسی ها در سال 1402 (2023) انجام شده است.

نرم افزار منابع انسانی چه نام دارد؟

نرم‌افزار منابع انسانی، سیستم مدیریت منابع انسانی (HRMS) یا سیستم اطلاعات منابع انسانی (HRIS) راه‌حل‌هایی هستند که به مدیریت و بهینه‌سازی وظایف روزانه منابع انسانی کمک می‌کنند و در عین حال اطلاعات دقیق در مورد کارکنان و سیاست‌ها و رویه‌های قانونی را حفظ می‌کنند.

مزایای یک نرم افزار منابع انسانی چیست؟

راه حل های مدیریت منابع انسانی مزایای مختلفی دارند، اما یکی از بزرگترین آنها کاهش زمان صرف شده برای وظایف مدیریتی تکراری و کم تاثیر است. به این ترتیب، بخش‌های منابع انسانی می‌توانند بیشتر بر سایر مسئولیت‌های استراتژیک بلندمدت تمرکز کنند. به همین دلیل است که صرف نظر از اندازه و صنعت، بسیاری از کسب و کارها شروع به استفاده از نرم افزارهای تخصصی منابع انسانی کرده اند.

سلف سرویس در منابع انسانی چیست؟

Employee Self-Service یا سلف سرویس کارکنان (ESS) راهی است که در آن کارمندان می توانند به طور مستقیم از طریق اینترانت یا پورتال وب شرکت و به اطلاعات و نرم افزارهای مرتبط با منابع انسانی دسترسی داشته باشند. برای دسترسی به سیستم می بایست سطح دسترسی کارکنان توسط مدیر سیستم تعریف شود. معمولا دسترسی به سیستم HRM از طریق تلفن هوشمند، تبلت و لپ تاپ امکان پذیر است.

بهترین نرم افزار مدیریت منابع انسانی برای پیاده سازی فرآیندهای منابع انسانی

Related Posts

2 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • درود
    ممنون از توضیحات خوبتون
    من مدیر منابع انسانی یه تولیدی بزرگ هستم و سیستم منابع انسانی دو زبانه میخوام
    آیا سیستم مدیریت منابع انسانی ریسمان دو زبانه است؟
    و اگه پاسخ منفی هست چه از سیستمی می‌توانم استفاده. کنم که هم پویا باشه هم تحت وب و هم دو زبانه
    البته باید به سیستم کارت زنی هم بصورت مستقیم وصل بشه
    ممنون میشم اطلاع بدین

    پاسخ
    • با درود بر شما
      فرم های طراحی شده توسط سیستم منابع انسانی ریسمان میتونه به زبان دیگه ای طراحی بشه و کاربرانی که سطح دسترسی استفاده از اون فرمها رو دارن بصورت پیش فرض زبان تعریف شده رو میبینن.
      در مورد پویایی خدمتتون عرض کنم که سیستم منابع انسانی ریسمان بسیار پویاست، فرمها و فرایندها، محاسبات و گزارشها همه و همه قابل طراحی صفر تا صدی هست.
      همچنین سیستم مدیریت منابع انسانی ریسمان تحت وب هست و نسخه دسکتاپ هم داره.
      با این سیستم میشه به دستگاه های حضور و غیاب متصل شد و اطلاعات اون رو خوند و مورد پردازش قرار داد.

      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید