لیست قیمت

لیست قیمت نرم افزار حسابداری

حتی بدون دلیل پس میگیریم!
به دلیل رضایت مشتری و اطمینان خودمان از محصول، تمامی نسخه ها تا یک هفته قابلیت عودت کالا و بازگشت وجه دارند.
ردیف نام محصول قیمت (ریال)
۱ نسخه ۱: دارای کاربری بسیار راحت، بدون نیاز به دانش حسابداری، پایگاه داده SQL Server، دارای کلیدهای میانبر، راهنمای هوشمند، سیستم ثبت دائمی، مشاهده ساختار درختی حسابها، امکان تعریف حسابهای تفصیلی از قبیل (اشخاص، صندوق، بانک، کالا، خدمات، هزینه و …)، امکان تعریف کالا بصورت ۲ واحدی، ایجاد حسابهای وابسته بصورت هوشمند، قابلیت ثبت اتوماتیک اسناد، امکان جستجوی سریع و فیلترینگ بر روی تمامی حسابها، آلارم هوشمند کاربری و مدیریتی، ایجاد دسته چک با قابلیت پیش نمایش چک، ایجاد سند افتتاحیه و اختتامیه بصورت هوشمند، ثبت و پیگیری کلیه امور خرید و فروش، ثبت و پیگیری کلیه دریافتها و پرداختها، ثبت و پیگیری کلیه امور بانکی و چک، کنترل موجودی منفی در حسابهای صندوق- بانک- انبار، نمایش چکهای صادره قبل از تاریخ سررسید در زمان ورود به سیستم، انجام کلیه امور خرید و فروش از قبیل (تخفیفات، عوارض، هزینه، مالیات بر ارزش افزوده، پورسانت و …)، قابلیت صدور پیش فاکتور، تنظیمات مربوط به فاکتور، صدور فاکتور فروش و خدمات، تنظیمات چاپ و تعداد آن در فاکتورها، محاسبه قیمت تمام شده بصورت میانگین موزون، گزارش لیست اسناد، گزارش بدهکاران بستانکاران، گزارش خرید و فروش، گزارش سود و زیان، گزارش چکهای وارده و صادره، گزارش گردش چک 27/000/000
۲ نسخه ۲: نسخه ۱ بهمراه: سیستم کد دهی اتوماتیک حسابها، فروش سریع، بارکدخوان، امکان فروش خدمات در فاکتور، کنترل میزان اعتبار بدهی و میزان اعتبار چک مشتریان، انتخاب روش فروش بصورت نسیه و نقد، امکان ثبت و نگهداری پیش فاکتور و قابلیت تبدیل به فاکتور در زمان دلخواه 37/000/000
۳ نسخه ۳: نسخه ۲ بهمراه: امکان محاسبه اتوماتیک مالیات بر ارزش افزوده، امکان ثبت موقت اسناد و بازیابی در زمان دلخواه، امکان ثبت بیعانه (پیش پرداخت و پیش دریافت)، کنترل مشتریانی که چکهای برگشتی دارند 47/000/000
۴ نسخه ۴: نسخه ۳ بهمراه: امکان گروه بندی حسابها بصورت دلخواه در ۳ سطح، تعریف کاربر و تنظیم سطوح دسترسی، قابلیت ثبت سند حسابداری دستی، پشتیبان گیری اتوماتیک، امکان محاسبه و نمایش بدهی و طلب مشتری در زمان ثبت فاکتور، امکان خرید و فروش کالا بر اساس شماره سریال، امکان دسترسی به گردش مالی حسابها، ارائه خروجی به اکسل– pdf- TXT- HTML 57/000/000
۵ نسخه ۵: نسخه ۴ بهمراه: سیستم شماره دهی هوشمند اسناد با توجه به تاریخ سند، امکان ساخت اتوماتیک گروه ها و حسابهای تفصیلی دفتر جاری در دفتر جدید، امکان انتقال مانده حسابهای هر دوره به دفتر جدید بهمراه ایجاد سند افتتاحیه بصورت اتوماتیک، دارای ۱۰ نوع فاکتور آماده بهمراه طراحی فاکتور به دلخواه، امکان ثبت پورسانت و عوارض متعدد در فاکتور های خرید و فروش، گزارش ترازنامه 69/000/000
۶ نسخه ۶: نسخه ۵ بهمراه: تعریف انبار نامحدود، امکان محاسبه قیمت تمام شده کالا بر روی فاکتور، امکان صدور چک در وجه تنخواه گردان، امکان دسترسی به سطوح معین و تفصیلی ترازنامه، دفتر روزنامه، گزارش دفاتر حسابداری (کل- معین- تفضیلی)، گزارش تراز ۸ ستونی، گزارش مشتریان کم سود و پر سود، گزارش کالاهای کم سود و پر سود، کاردکس کالا و انبار، گزارش گردش حسابها 79/000/000
۷ نسخه ۷ (تولیدی): نسخه ۶ بهمراه: ثبت سند تولید با فرمول دلخواه و کسور و اضافات انبار بصورت اتوماتیک، قابلیت ویرایش و افزودن حساب در سطح کل، ایجاد حسابهای مستقل (پروژه)، امکان بستن حسابهای دوره مالی جاری و انتقال مانده به سال مالی جدید با ثبت اسناد مربوطه بصورت اتوماتیک (ثبت سند خلاصه سود و زیان، ثبت سند اختتامیه، ایجاد دفتر جدید و ثبت سند افتتاحیه)، امکان انتقال مجدد مانده حسابها به دفتر جدید، دسترسی به گزارش سود و زیان به تفکیک هر ماه، گزارش نموداری بصورت اسلاید، کل گزارش عملکرد کاربران، گزارش دفاتر قانونی پلمپ شده بصورت هوشمند (دفتر روزنامه و دفتر کل)، گزارش ساز 99/000/000
۸ سخه ۸ (شرکتی): نسخه ۶ بهمراه: قابلیت ویرایش و افزودن حساب در سطح کل، ایجاد حسابهای مستقل (پروژه)، امکان بستن حسابهای دوره مالی جاری و انتقال مانده به سال مالی جدید با ثبت اسناد مربوطه بصورت اتوماتیک (ثبت سند خلاصه سود و زیان، ثبت سند اختتامیه، ایجاد دفتر جدید و ثبت سند افتتاحیه)، ایجاد دفاتر مالی کاملا مستقل (چند شرکتی)، امکان انتقال مجدد مانده حسابها به دفتر جدید، دسترسی به گزارش سود و زیان به تفکیک هر ماه، گزارش نموداری بصورت اسلاید، کل گزارش عملکرد کاربران، گزارش دفاتر قانونی پلمپ شده بصورت هوشمند (دفتر روزنامه و دفتر کل)، گزارش ساز 149/000/000
۹ حسابداری ویژه لوازم یدکی: 57/000/000
10 حسابداری ویژه رستوران (ساده): 47/000/000
۱۰ حسابداری ویژه رستوران (پیشرفته): 69/000/000
۱۱ سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد آژنگ: از آنجا که محاسبات حقوق و دستمزد تابع قوانین چندین سازمان مختلف از قبیل اداره کار، بیمه تامین اجتماعی و سازمان امور مالیات میباشد و هر ساله ممکن است دستخوش تغییراتی گردد و از آنجا که صاحبان مشاغل ممکن است به دلیل مشغله زیاد نتوانند هر ساله از جزئیات آن باخبر گردند و از طرفی نیز ممکن است استخدام حسابدار مسلط به قوانین حقوق و دستمزد علاوه بر بار مالی برای همه مقدور نباشد. این دسته از صاحبان مشاغل میتوانند با استفاده از سیستم حقوق و دستمزد آژنگ علاوه بر ثبت و آرشیو اطلاعات شخصی پرسنل خود با استفاده از محاسبات اتوماتیک و کاربری راحت آن، این امر مهم و حساس را به یکی از کارمندان دیگر خود واگذار نموده و از سرعت بالای محاسبات و صدور اسناد حسابداری اتوماتیک و دریافت گزارشات مورد نیاز خود لذت ببرند و همچنین میتوانند تمرکز بیشتری بر روی مدیریت کسب و کار خود داشته باشند. زمینه کاربرد این محصول: جهت شرکتهای بازرگانی، شرکتهای تولیدی، شرکتهای خدماتی، شرکتهای پیمانکاری، موسسات، فروشگاهها، رستورانها، فست فودها، مدارس، مهد کودکها، آموزشگاهها و در کل جهت مشاغل متوسط و کوچک می باشد. (با تعداد پرسنل زیر ۱۰۰ نفر) • دارای کاربری بسیار راحت • امکان استفاده چند شرکتی و چند دفتری • دارای محاسبات اتوماتیک حقوق و دستمزد طبق قوانین هر سال • دارای ثبت اسناد حسابداری بصورت اتوماتیک • امکان تعریف مشخصات کامل پرسنل (از قبیل: کد ملی، شماره شناسنامه، نام پدر، جنسیت، ملیت، محل تولد، محل صدور، تاریخ تولد، تلفن، همراه، کد پستی، آدرس، ایمیل، تاریخ استخدام، شماره بیمه، نام بانک، شماره حساب، وضعیت استخدام، شغل، سمت، مشمول بیمه، مشمول مالیات، میزان تحصیلات، رشته تحصیلی و… • امکان اسکن و پیوست عکس پرسنل • امکان اسکن و پیوست قرارداد، کارت ملی، شناسنامه و… پرسنل با امکان بایگانی و دسترسی سریع به آن • امکان تعریف کارکرد پرسنل بصورت ساعتی یا ماهانه • امکان محاسبه بیمه جهت پرسنل مشمول بیمه (دلخواه) • امکان محاسبه مالیات جهت پرسنل مشمول مالیات (دلخواه) • امکان فعال یا غیر فعال نمودن پرسنل و ثبت تاریخ ترک کار • امکان انتخاب ماه فعال با امکان کپی اطلاعات محاسبه شده از ماه قبل • امکان ثبت دلخواه آیتم های قانون کار از قبیل: مبلغ هر ساعت کار عادی، مبلغ هر ساعت اضافه کاری، مبلغ کارکرد ماهانه، تعداد ساعات کارکرد عادی و تعداد ساعات اضافه کاری، حق مسکن، حق اولاد، بن، عیدی، سنوات، پاداش و… • امکان ثبت کسورات از قبیل: مساعده، وام، غیبت، بیمه، مالیات و… • امکان محاسبه اتوماتیک جمع حقوق و مزایا، جمع کسورات، بیمه سهم کارگر، بیمه سهم کارفرما، مالیات، مجموع دریافتی و خالص دریافتی • امکان صدور فیش حقوقی • امکان چاپ لیست حقوق • امکان صدور سند اتوماتیک پرداخت مساعده • امکان صدور سند اتوماتیک هزینه حقوق • امکان صدور سند اتوماتیک پرداخت حقوق • امکان صدور سند اتوماتیک پرداخت بیمه • امکان صدور سند اتوماتیک پرداخت مالیات • ارائه گزارشات دلخواه از قبیل لیست بانک، لیست بیمه، لیست مالیات و… 99/000/000
۱۲ سیستم یکپارچه تحت شبکه ۵ کاربره (تحت وب): نسخه ۱۰ بهمراه سیستم پرسنلی و حقوق و دستمزد 250/000/000
۱۳ صندوق فروش (نسخه پایه): قالبیت نصب بر روی تمامی نسخ ویندوز (۷، ۸، ۱۰) ۳۲ بیتی و ۶۴ بیتی، امکان نصب بر روی انواع صندوق فروشگاهی لمسی و غیر لمسی، لپ تاپ، کامپیوترهای پک (All in one)، دارای کاربری بسیار راحت، بدون نیاز به دانش حسابداری 85/000/000
۱۴ صندوق فروش (نسخه پیشرفته): دارای تمامی قابلیتهای نسخه پایه بهمراه استفاده چند دفتره از سیستم، امکان تعریف انبار متعدد، دارای صورتهای مالی مورد تایید سازمان مالیاتی، دفتر روزنامه، گزارش دفاتر حسابداری (کل- معین- تفضیلی)، گزارش تراز ۸ ستونی، گزارش مشتریان کم سود و پر سود، گزارش کالاهای کم سود و پر سود، کاردکس کالا و انبار، گزارش گردش حسابها، گزارش ساز 125/000/000
  • دارای پشتیبانی رایگان ۵ ساله، گارانتی ۷ ساله و خدمات پس از فروش ۱۰ ساله!
  • دانلود آخرین نسخه و بروزرسانی توسط کاربران محترم کاملا رایگان می باشد.
  • به مبالغ فوق 10% بابت مالیات بر ارزش افزوده اضافه می­گردد.
  • کاربر اضافی (همزمان) 25/000/000 ریال به ازای هر کاربر.
  • نصب و آماده سازی سیستم عامل ویندوز و تجهیزات جانبی مانند پرینتر، بارکدخوان و… بعهده مشتری می باشد.
  • نصب و راه اندازی و آموزش صندوقهای فروش (یک جلسه ۲ ساعته) در شهر تهران رایگان می باشد.
  • نصب و راه اندازی و آموزش نسخه ۱ الی ۴ (یک جلسه ۲ ساعته) در شهر تهران رایگان می باشد.
  • نصب و راه اندازی و آموزش نسخه ۵ الی ۹ (دو جلسه ۲ ساعته) در شهر تهران رایگان می باشد.
  • نصب و راه اندازی و آموزش سیستم پرسنلی و حقوق (یک جلسه ۲ ساعته) در شهر تهران رایگان می باشد.
  • نصب و راه اندازی و آموزش سیستم یکپارچه (سه جلسه ۲ ساعته) در شهر تهران رایگان می باشد.
  • هزینه نصب و آموزش صندوق مکانیزه فروش در محل نمایندگیها و عاملیتهای فروش کل کشور 7/000/000 ریال می باشد.
  • هزینه نصب مجدد سیستم حسابداری بصورت ریموت 5/000/000 ریال می باشد.
  • هزینه آموزش مجدد در محل مشتری جلسه (2 ساعته) 7/000/000 ریال می باشد.
  • هزینه آموزش مجدد در محل شرکت جلسه (2 ساعته)  5/000/000 ریال می باشد.
  • هزینه نصب و آموزش در شهرهای اطراف بصورت مجزا محاسبه می گردد.
  • خدمات اضافی ساعتی 2/000/000 ریال می باشد.